BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, 21 July 2011

tentang marah!!!

huh!!
marah
ape yg org tau tentang marah????
rase nak pukul org? menjerit? maki hamun??
org marah cepat TUA!!!

tidak..
marah mengajar kita erti SABAR.. 
walau macam mana pun rase marah tu meluap2,,sabar adalah ubat terbaikk..
tapi nak dapatkan kesabaran tu bukannya senang...

hari2 aku kena tahan sabar dengan manusia yg berlagak!!
pergh!!!!
memg tercabar gila bila kemampuan aku di perkotak katikkan...
aku tau lah aku ny xseberapa,,tapi aku juga ade maruah dan perasaan..
sorry if i take that to deep..
take it easy please...

Monday, 18 July 2011

AKU RINDU KAMU!!!!!


seriously!!!
aku rindu sgt2 nak jumpe korg balik...
terkenang balik semua yg kite pernah buat kat SAMURA dulu..
baik jahat semua sama2...
you all are the best!!!

bila hati berbicara. . .

fuhh!!!!
dahsyat betul duduk kat UPNM nyh...
memg 100% berbeza dari ipta2 lain..
best gile!!! student lain xkan dapat rase ape yg kitorg rase..
emmm,, hidup kat sini penuh dengan peraturan dan etika..
it lead me to be a good n discipline person..
kat sini aku jumpe ramai membe2..thnx a lot cause give me strength to stay here...

pagi2 lagi dah kene baris...FANTASTIC!!

bila kadet2 dan awam berkumpul..
malam penutup MOSIS
dewan bestari...ceramah mase mosis..
kat sini 'nisbah perempuan dgn lelaki 37 : 1 ' xbole pakai ea....hahha!!!
so,,konklusinya,,hidup kat upnm memg berbeza sgt2..n i like the different

enjoy your life
settle your job
strive for success!!!